Service Adviseur, After Sales Manager

In alles geroutineerd SERVICE MANAGER, vanuit een meewerkende rol. Team voert werkzaamheden uit, Hermen is Mentor. Bij overload doet hij (100%) mee. Doel als mentor: team beter laten functioneren. Lijnen en processen zo uitzetten dat elke FTE op elke omstandigheid hetzelfde gaat reageren, met als uitkomst hetzelfde resultaat. Targets: kwaliteit in werk, rendement (in geld + klanttevredenheid, immer gekoppeld), productiviteit, efficiency, inperken herhalingsreparaties. Senior!

Kwalificaties

Service Adviseur, After Sales Manager
  • Complexe facturatie (specialistisch en veelomvattend)
  • Volledige garantieclaims indienen bij fabriek (complexer en specialistisch)
  • Leidinggevend aan > 2 collega service adviseurs
  • Reguliere werkplaatsplanning
  • Inzet vervangend vervoer
  • Standaard reparatie-en onderhoudadviezen
  • Standaard calculaties herstelwerkzaamheden
  • Opstellen werkorders vanuit de voorgeschreven DM-programmatuur
  • Telefonische verkoop meerwerk (particulier/zakelijk)
  • Toestemming verkrijgen ter uitvoering werkzaamheden (ROB)
  • Regulier voortgangsoverleg werkplaats (∆)
  • Factuuruitleg & retouruitgifte gereedstaand voertuig
  • Standaard facturatie (baliefacturen)
  • Standaard garantievoorbereiding (balie)
  • Leidinggevend aan receptie + werkplaats + magazijn
Werkplaatschef, After Sales Manager
  • After sales afdelingen sturing gevend langs KPI's budget versus realisatie
  • Organiseren pro-actieve marktbenadering ter realisatie commerciele targets
  • Bewaking customer care, borging van een hoge mate van klanttevredenheid
  • Leidinggevend aan middenkader FTE receptie + werkplaats + magazijn
  • Verzuim- en verlofregistratie, gereedschapsbeheer
  • Functionerings- en beoordelingsgesprekken afnemen
  • Dagelijks (∆)-overleg icm service manager & voormannen
  • Technische meldingen & ruggespraak met importeur
  • Realisatie goals productiviteit, efficiency, herhalingsreparaties
  • Invullen van dagelijkse personele bezetting
  • Aansturen diverse service technici en/of DT-ers (> 3 voormannen)
  • Qrote werkplaatsbezetting (groepsgrootte > 15 productieven)

Merkervaring

Toyota 10 jaar
Aston Martin 6 jaar
Jaguar 6 jaar
Landrover 6 jaar
Porsche 5 jaar
Maserati 4 jaar
Ferrari 2 jaar

Software ervaring

Autoline icm PORSCHE 6 jaar
Autoline icm JLR 6 jaar
Autoline icm ASTON MARTIN 6 jaar
CarIT icm Toyota 3 jaar

Tarief

Uurtarief exclusief BTW * € 65.00
Arbeidsomvang per week 40 uur
Reiskostenvergoeding per km € 0.3

* Prijzen onder voorbehoud. Aan deze prijslijst kunnen geen rechten ontleend worden.

PDF - Algemene leveringsvoorwaarden

Reageren